Crnogorski Telekom A.D. Podgorica je operator Univerzalnog servisa za pružanje usluge ispunjavanja opravdanog zahtjeva korisnika za pristup javnoj elektronskoj komunikacionoj mreži i javno dostupnim elektronskim komunikacionim uslugama na fiksnoj lokaciji, čime se omogućava govorna komunikacija (telefonski pozivi) i brzina prenosa podataka koja omogućava funkcionalni pristup internetu (garantovana minimalna brzina preuzimanja podataka-download od 7 Mbit/s i slanja podataka-upload od 1 Mbit/s), kao i povoljnosti za lica sa invaliditetom i socijalno ugrožena lica.

Cijene usluga Univerzalnog servisa (priključak, mjesečna pretplata, telefonski pozivi i prenos podataka- pristup Internetu)

Crnogorski Telekom usluge Univerzalnog servisa pruža po sljedećim uslovima:

Crnogorski Telekom usluge Univerzalnog servisa pruža po sljedećim uslovima:

  • cijena priključka na fiksnoj lokaciji: 0 Eur-a;
  • cijena mjesečne pretplate: 4,05 Eur-a;
  • u cijenu mjesečne pretplate uključeno je 120 minuta poziva prema fiksnim mrežama u Crnoj Gori, 10 minuta poziva prema mobilnim mrežama u Crnoj Gori, 15 minuta poziva prema inostranstvu i 1 GB za Internet potrošnju;
  • cijena poziva prema fiksnim mrežama u Crnoj Gori: 0,0136 Eur-a/min;
  • cijena poziva prema mobilnim mrežama u Crnoj Gori:

                         - prema sopstvenoj mreži 0,0136 Eur-a/min;

                         - prema drugim mobilnim mrežama 0,0357 Eur-a/min;

  • cijena za količinu prenešenih podataka: 0,0051 Eur-a/MB;
  • za korisnike lica sa invaliditetom cijene za razgovore i prenos podataka su niže za 50%, mjesečna pretplata se ne naplaćuje i 2GB prenešenih podataka je besplatno;
  • za korisnike socijalno ugrožena lica cijene za razgovore i prenos podataka su niže za 33%, mjesečna pretplata se ne naplaćuje i 2GB prenešenih podataka je besplatno;
  • sve ostale cijene su u skladu sa Cjenovnikom Crnogorskog Telekoma u javnoj elektronskoj komunikacionoj mreži na fiksnoj lokaciji;
  • tarifni interval za govorni saobraćaj: 1 sekunda i
  • tarifni interval za prenos podataka: 1 KB.

Navedene su maksimalne cijene sa uključenim PDV-om.

Crnogorski Telekom će nastaviti sa pružanjem usluge postojećim korisnicima Univerzalnog servisa pod istim ili povoljnijim uslovima nego što im je usluga pružana u predhodnom periodu.

Crnogorski Telekom usluge Univerzalnog servisa može nuditi i po uslovima koji su različiti od ovih uslova, uz predhodnu saglasnost Agencije.

REALIZACIJA PRIKLJUČKA UNIVERZALNOG SERVISA

Crnogorski Telekom je dužan da na osnovu opravdanog zahtjeva korisnika obezbijedi priključak na svoju elektronsku komunikacionu mrežu. Zahtjev za pristup javnoj elektronskoj komunikacionoj mreži i javno dostupnim elektronskim komunikacionim uslugama putem Univerzalnog servisa na fiksnoj lokaciji, čime se omogućava govorna komunikacija i brzina prenosa podataka koja omogućava funkcionalni pristup internetu je opravdan ako:

korisnik zahtijeva samo jedan priključak na javnu elektronsku komunikacionu mrežu na lokaciji prebivališta ili lokaciji obavljanja poslovne djelatnosti;

korisnik na lokaciji na koju se zahtjev odnosi ne može kod drugog operatora koristiti elektronske komunikacione usluge, koje odgovaraju uslugama iz opsega Univerzalnog servisa, pod uslovima koji su uporedivi sa uslovima usluga Univerzalnog servisa.

Zahtjev za priključak Univerzalnog servisa sa pratećom dokumentacijom podnosi se u poslovnicama Crnogorskog Telekoma

Spisak poslovnica Crnogorskog Telekoma možete naći na internet stranicama: https://telekom.me/privatni-korisnici/korisnicka-zona/clanak/kako-do-nas

Potrebna dokumentacija

Za korišćenje usluge Univerzalnog servisa potrebno je Crnogorskom Telekomu podnijeti sljedeću dokumentaciju:

  • Zahtjev za priključak Univerzalnog servisa popunjen sa podacima koji se odnose na podnosioca zahtjeva (Obrazac Zahtjeva se može dobiti u poslovnicama Crnogorskog Telekoma ili preuzeti sa internet stranice www.telekom.me)
  • potvrda o mjestu prebivališta koju izdaje Područna jedinica za upravne unutrašnje poslove ili filijala za upravne unutrašnje poslove MUP Crne Gore;
  • potvrda-uvjerenje za lica sa invaliditetom ili socijalno ugroženo lice (izdaje nadležni organ lokalne samouprave).