Поштанска дјелатност
Законом о поштанским услугама ("Сл. лист ЦГ", број 57/11, 55/16, 55/18).
Поштанска дјелатност
Законом о поштанским услугама ("Сл. лист ЦГ", број 57/11, 55/16, 55/18).
Користник поштанских услуга има право на рекламацију због:
Користник поштанских услуга може да поднесе рекламацију поштанском оператору у року од шест мјесеци од дана предаје поштанске пошиљке због неурећења или уручења са закашњењем регистроване поштанске пошиљке, као и ако је уговорена услуга необављена у цјелини или дјелимично.
Такође, корисник поштанских услуга мора због оштећења или умањења садржаја регистроване поштанске пошиљке поштанском оператору поднијети рекламацију одмах при уручењу, односно најкасније наредног радног дана.
Поштaнски оператор дужан је да се изјасни у року од 10 дана од дана пријема рекламације у унутрашњем саобраћају, односно у року од 60 дана у међународном саобраћају.
На одлуку поштанског оператора корисник поштанских услуга може поднијети приговор Агенцији. Такође приговор може поднијети и у случају недостављања одговора по поднесеној рекламацији.
Привогор Агенцији се подноси у року од 15 дана од дана пријема одлуке о рекламације, односно истека рока за одговор на рекламацију.
Одлука Агенције по приговору корисника поштанских услуга је коначна.
Поштaнски оператор дужан је да кориснику поштанских услуга исплати накнаду штете и то најмање за:
У прва три случаја корисник поштанских услуга има право на повраћај плаћене цене поштанске услуге.
Поштaнски оператор није одговоран за изгубљену добит.
У року од 30 дана од дана пријема приговора.